Ahir va tenir lloc, a l'auditori municipal Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú, la celebració del Dia del Medi Ambient, amb la lectura del manifest escolar i el lliurament de premis de la Mostra d'Art d'objectes reciclats.

Alumnes dels centres de primària i secundària de la ciutat han estat els protagonistes de la celebració, ja que han llegit de manera compartida el manifest. La reivindicació dels alumnes vilanovins, desprès de les trobades de reflexió, ha estat al voltant del turisme i la seva sostenibilitat. La conclusió final ha estat: "Turisme si, però amb respecte per a tot i per a tots".

Tot seguit s'han lliurat els premis als guanyadors i guanyadores de l'11a Mostra d'Art d'objectes reciclats, que es pot veure aquest dies al Centre d'Art Contemporani La Sala (C/Joauim Mir 12, Vilanova). Hi havia quatre categories: Sostenibilitat, Funcionalitat, Creativitat i Treball en equip.