El dimecres 10 de maig s'ha celebrat al Parc Central del Vallès de Sabadell el IV Fòrum XESC Vallès Occidentalon s'han trobat 60 alumnes i 30 mestres, representants de 13 centres de primària de Sabadell i de les Escoles Verdes del Vallès Occidental. La trobada ha estat organitzada pels Ajuntaments de Sabadell, Sant Cugat, Terrassa i el Departament de Territori i Sostenibilitat.

L'alumnat assistent va poder assistir als tallers sobre alimentació saludable, contaminació acústica i qualitat de l'aire. El professorat va gaudir d'un debat en format pregunta-resposta sobre la salut a les ciutats amb tres ponents experts en la temàtica de nutrició i alimentació, canvi climàtic i salut global.

L'acció conjunta sobre el territori va consistir en elaborar uns Nengo Dango amb llavors autòctones que es van deixar al parc i també es van dur a les escoles per plantar-los allà.