El programa Agenda 21 escolar va organitzar ahir la trobada Intercentres de primària a l’Espai Far, que enguany tractava sobre el turisme sostenible.

Durant la primera hora del matí, en col·laboració amb el Consorci dels Colls i Miralpeix, els alumnes participants han reflexionat sobre els impactes que genera el turisme en el seu entorn més proper . La sessió incloïa també una visita guiada al museu de curiositats marineres Roig Toqués.

Les escoles participants han estat el Canigó, Sant Jordi, Santa Teresa de Jesús, Divina Providència, Escola Pia i El Cim.

Aquesta trobada  serveix per reflexionar sobre l’impacte de turisme en els ecosistemes, fer una posada en comú d’experiències i preparar la lectura del manifest escolar que es celebrarà a l’auditori Eduard Toldrà el 5 de juny.