El Carnaval de Vilanova i la Geltrú ha estat un èxit, una vegada més. Enguany hem pogut tornar a gaudir dels carrers decorats, reutilitzant materials i creant entorns col·laboratius entre diferents col·lectius de la ciutat: entitats, establiments i escoles. Han participat 12 centres educatius de la ciutat.

Concretament, el carrer Sant Sebastià ha estat decorat per l' IES Francesc Xavier Lluch i Rafecas, la Plaça dels Cotxes i part de la Rambla Principal per l'Escola El Cim, ,la Rambla de la Pau per la llar d’infants Estel Platja i l’Escola Llebetx, el carrer Sant Gregori per l'Escola Volerany, el carrer de Sant Gervasi per l' Institut Manuel de Cabanyes, el carrer Jardí i el carrer Teatre per l’escola Canigó,  els carrers Nou i Comerç per l'Escola Ginesta, el carrer Sant Onofre per la Llar d'infants Xaloc, el carrer Col·legi per el Col·legi Santa Teresa de Jesús, el carrer Llibertat per l’escola l’Arjau,  el carrer Santa Madrona pel Centre Obert.

Per a realitzar aquesta activitat, s’han aprofitat tot tipus de materials quotidians (majoritàriament envasos i plàstics com garrafes, ampolles i tetrabriks) i inclús d’altres no tan quotidians com restes de xarxes de pescadors que s’han reutilitzat per donar vida i color als carrers de la ciutat. Val a dir que alguns materials són reutilitzats també per segona vegada, ja que procedeixen d’altres festes o d’anteriors carnavals , i que alguns seran reutilitzats per les escoles posteriorment.