Les dues escoles de Vilanova i la Geltrú, l’Arjau i el Canigó, junt amb altres tres edificis municipals, participen a la II Marató d’Estalvi Energètic contra la Pobresa Energètica que es realitzarà durant tot el més de febrer de 2017.

Es tracta d’una iniciativa solidària, compartida amb onze municipis més de Catalunya, durant el mateix mes de febrer de 2017, amb la què es pretén aconseguir un important estalvi energètic i econòmic que pugui revertir en millores socials adreçades a les persones què més ho necessiten.

Els alumnes, personal docent, personal de la neteja i conserges, s’implicaran en proposar accions d’estalvi d’energia elèctrica, aigua i gas i les portaran a terme durant tot el mes. Per al seguiment, s’han instal·lat unes cartelleres als vestíbuls de les escoles que, a més d’explicar petites accions d’estalvi, es podran veure els indicadors setmanals.