VOLTOLOT2016"Si jo puc, tu també. Per una ciutat més sostenible". Sota aquest lema, 93 alumnes de primària i 86 de secundària recorren la ciutat d'Olot amb bici.

Els dies 4 i 9 de novembre de 2016, la ciutat d'Olot s'ha vist inundada de bicicletes per tal de reclamar una ciutat més sostenible, on la mobilitat a peu o en bici sigui factible i lliure d'entrebancs. És per aquest motiu que es van recòrrer els princials carrers i barris de la ciutat tot reclamant mesures per una mobiltiat més sostenible i saludable.

El projecte té el suport del Progrmama Escoles Verdes de la Generalitat de Catalunya, l'Ajuntament d'Olot (Institut Municipal d'Esports i Lleure, Institut Municipal d'Educació i Policia Municipal) i el CFGM de l'Escola Pia d'Olot.