N279 01 cloenda

Un any més els centres educatius de la xarxa han pogut participar i gaudir  dels actes de cloenda del curs escolar 2015-2016, el dia 2 de juny destinat a centres de secundària, cicles formatius i formació de persones adultes, i el dia 9 de juny per a educació infantil i primària.

N279 01 cloenda interna2

Més de 215 joves de 16 centres educatius i 50 professors van participar en l’acte de cloenda de secundària celebrat a l’Espai Jove la Fontana. Una jornada molt enriquidora i inspiradora on tots els centres van poder presentar la seva experiència en format “fira de mostres”. L’espectacle final va ser un “improshow” que va deixar amb un somriure a tots els espectadors/es.

N279 01 cloenda internaA l’acte de primària que es va desenvolupar al Parc de l’Estació del Nord van participar 245 alumnes i 78 mestres. Els alumnes de cicle superior van fer un intercanvi d’experiències i mentrestant els més menuts van poder gaudir de 6 tallers que van consistir en 6 espais per experimentar, jugar, gaudir, conèixer i aprendre. L’acte va finalitzar amb un espectacle molt inspirador d’equilibrisme.

L’equip del programa valorem molt positivament el clima de cooperació i il·lusió que es genera en aquestes trobades d’intercanvi per continuar transformant totes plegades les escoles + sostenibles, els barris + saludables i la ciutat socialment + justa i + habitable.